Reklamace zboží
Mrzí nás, že se něco pokazilo a není to v pořádku. Ale nebojte, uděláme vše pro Vaši spokojenost.
Reklamace zboží:
Před odesláním reklamovaného zboží z našeho e-shopu vás prosíme o následující postup:
I. Nejprve nás informujte o problému prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE. Je možné, že se nám podaří záležitost vyřešit bez nutnosti zaslání výrobku zpět.
II. Pokud se nám nepodaří problém vyřešit během počáteční e-mailové komunikace,
postupujte podle následujících pokynů pro zaslání výrobku k reklamaci:
1. Stáhněte si reklamační formulář v PDF
2. Vytiskněte formulář, vyplňte a podepište
3. Připojte daňový doklad / fakturu
4. Formulář s daňovým dokladem vložte do balíku
5. Odešlete na naší adresu, bez dobírky. Adresa je: Elsker s.r.o., Květná 26, 572 01 Květná
Více informací, pokud máte k reklamacím otázky, napište nám.
Zároveň s tím máte k dispozici Obchodní podmínky, kde naleznete veškeré informace.